Moja ciąża z edziecko.pl - gadżety rodzica.

by - marca 15, 2018



Cześć brzuchatki! 
Dziś przychodzę do Was z aplikacją na telefon komórkowy ( jeśli jeszcze nie wiecie to bardzo lubię świat elektroniki oraz komputerów i tego typu bajerów. :) Aplikacja ta to nic innego jak - moja ciąża. Prowadzi nas przez każdy tydzień życia płodu. Jest to jedna z najbardziej popularnych aplikacji na telefon dla przyszłych mam. Ja korzystałam z niej przy pierwszej i drugiej ciąży.
Z własnego doświadczenia mogę Wam powiedzieć, że aplikacja jest jak najbardziej "na czasie" pod względem panujących w Polsce reguł co do ilości badań. Zawsze gdy przeczytałam, że na danej wizycie czeka mnie badanie usg - tak też było.
Aplikacja przeprowadzi Was od pierwszych dni ciąży do samego porodu. Znajdziecie praktyczne ciążowe porady wraz z filmami i zdjęciami pokazującymi rozwój dziecka. Zaletą są też pomocne dodatki takie jak: organizer, kalkulator wagi, kalkulator tygodni ciąży, wyprawka, imiennik, itp.  
Gdy niepokoją Was jakieś objawy jest 99% szansy, że znajdziecie odpowiedź na to co się dzieje z Wami bądź maluszkiem. Pamiętajcie jednak, że to tylko aplikacja! Wszystko należy zgłaszać do naszego lekarza. 
W organizerze ciążowym będziecie mogły dodawać ważne wydarzenia dotyczące ciąży, jak wizyty lekarskie, badania, a także kompletować torbę do porodu i wyprawkę dla dziecka. Do szpitala pakowałam się z tą aplikacją do obu porodów. 
Dodatkowym atutem jest na pewno kalkulator wagi w ciąży, który pozwoli przewidzieć, jak będzie zmieniała się Wasza waga. Mi na przykład idealnie wyliczała wagę dziewczyn. Karola miała ważyć 3600 g i tyle ważyła, a Karina o całe 50g więcej.
Aplikacje pobierzecie bez problemu w sklepie play. Wiem, że również jest dostępna na ISO. Następstwem tej aplikacji jest aplikacja "moje dziecko", którą prowadzi nas przez pierwszy rok życia maluszka - chcecie post o niej? :)


You May Also Like

1 komentarze

  1. I dla dziecka i dla młodej mamy warto zaopatrzyć się w odpowiednie suplementy, zobaczcie tutaj jakie są polecane. Dla dziecka koniecznie witamina D do podawania, mama potrzebuje już więcej minerałów i witamin by mieć siłę i energię na opiekę nad maluszkiem, karmienie piersią. To trudny ale jakże piękny czas.

    OdpowiedzUsuń