Jak zachować na dłużej opaleniznę?

by - lipca 16, 2018

Hej wszystkim!
Dziś temat urodowy o którym sama musiałam pogłębić wiedzę, bo wiecie czy też nie, ale całe życie byłam blada jak ściana. Wiem, że wygląda to źle a przede wszystkim niezdrowo, więc postanowiłam w tym roku trochę się odpalić, a co! Co za tym idzie szukałam produktów, które pomogą mi utrzymać tą opaleniznę jak najdłużej. Jestem ciekawa czy znacie, a może testowaliście? Macie swoje nr 1? Piszcie mi tu szybko!
Sprawa niby jest prosta: nawilżanie, nawilżanie i jeszcze raz nawilżanie. Zdrowa, elastyczna, miękka skóra to gwarancja tego, że opalenizna pozostanie na dłużej.

masło kakaowe
Nawilża, ale co ważne bardzo subtelnie poprawia i wyrównuje koloryt skóry. Zapobiega też utracie wilgoci skóry w czasie opalania. Idealny na lato i pierwsze tygodnie jesieni.

Bielenda drogocenny olejek 3 w 1, cena ok. 20 zł
Idealny w podróży, bo można go stosować na ciało, twarz i włosy. Nawilża i regeneruje skórę zmęczoną promieniami słonecznymi. Chociaż ten olejek jest o wiele mniej tłusty od innych to pięknie się wchłania, zostawiając jednak świeży połysk, który na opalonej skórze wygląda pięknie!

Bielenda dwufazowy złoty eliksir, cena ok. 25 zł
Nie tylko pięknie nawilża skórę, ale też nadaje skórze złoty, drobinkowy połysk. Dzięki temu wspaniale podkreśla nawet delikatną opaleniznę. A nawet jeśli nie macie na sobie nawet grama koloru nadanego przez słońce ten produkt sprawi, że będziecie wyglądać jak po kilku dniach nad morzem. (coś dla mnie :D)

Evree super slim cukrowo-solny peeling do ciała, cena ok. 16 zł
Peeling to podstawa jędrnej, dobrze nawilżonej skóry. Nie bójcie się peelingować opalonej skóry: jeśli to nie jest opalenizna „ z tubki” to nie zejdzie, przeciwnie, na świeżej, dobrze nawilżonej skórze będzie się prezentować jeszcze lepiej!

You May Also Like

0 komentarze