Flo - aplikacja dla każdej kobiety.

by - lipca 25, 2018

Cześć dziewczyny!
Tak, dziś do Was. Cywilizacja ruszyła pełną parą i myślę, że ciężko znaleźć teraz osobę, która nie korzysta ze smartphona. A te małe urządzenie od dawna nie służą nam tylko do dzwonienia czy pisania smsów. Mamy po instalowane mnóstwo aplikacji na nich, które przydają nam się bardziej lub mniej. Dziś napiszę Wam moją opinie o jednej z nich, która przyda się każdej kobiecie. Przynajmniej raz w miesiącu do niej zajrzycie.  

Kalendarz Miesiączka Flo i Kalkulator Dni Płodnych - Kalendarz owulacji Flo Śledzenie Okresu i Owulacji to w 100% darmowa aplikacja w języku polskim dla kobiet. Dziennik Flo to mądry i prosty sposób monitorowania cyklu menstruacyjnego.
Tyle tytułem wstępu. Sama korzystam z niej... z dobre 5 lat. Aplikacja nie wyliczy Wam dokładnie dni płodnych ani okresu, ale wprowadzanie wszystkich danych na pewno w tym pomoże. Ja z własnego doświadczenia wiem, że mnie nie zawodzi. Okres zawsze mam w dniu, kiedy mi wylicza. Mimo, że moja miesiączka po drugiej ciąży nie należy do regularnej. A co do ciąży to tu w sumie też się nie myliła. Za każdym razem wyliczyła idealnie dzień porodu oraz zapłodnienia. 
,,Flo fem pozwala śledzić miesiączkę i dni płodne. Wbudowany kalkulator cyklu, kalkulator owulacji oraz kalkulator ciąży pozwalają w dokładny sposób przewidywać daty menstruacji, kiedy przypada owulacja oraz dni płodne. To pierwsza taka aplikacja dla kobiet w języku polskim, która wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI). Wszystkie kobiety mogą polegać na tej aplikacji, nawet te, które mają nieregularne cykle. Wpisuj daty okresu w praktyczny kalendarz menstruacji, ustaw przypomnienia dotyczące cyklu menstruacyjnego, zapisuj informacje o nastroju oraz objawy PMS. Wykorzystaj kalkulator płodności i daty porodu, śledź przebieg ciąży i miej pełną kontrolę nad swoim zdrowiem"



Ponadto Flo wyróżnia się tym, że ma bardziej rozbudowane objawy dnia codziennego niż inne tego typu aplikacje. Między innymi dlatego się na nią zdecydowałam. Uwielbiam jej dodatkową funkcje przypominania o wypiciu 2l wody dziennie. Mam spory problem z piciem wody, a dzięki niej udaje mi się coraz częściej wypić 2 litry dziennie. 
W aplikacji można również zaznaczyć kilka opcji stosunku (zabezpieczenie, masturbacja, wyższy popęd, etc), nasz nastrój (wesoła, smutna, wahania nastroju, etc), objawy jakie towarzyszyły nam danego dnia (skurcze, bóle pleców, bóle głowy), ponadto jest zakładka o wydzielinach z pochwy. A może podróżowałyśmy czy też spożywałyśmy alkohol? Wszystko to możemy zaznaczyć każdego dnia. Tak rozbudowanych zakładek nie widziałam w żadnej innej aplikacji. Oczywiście przypomnienia, które możemy dowolnie edytować. 
Największym plusem jest wygląd i bardzo intuicyjne poruszanie się po aplikacji. Aplikacja nie zajmuje dużo miejsca w pamięci (41M). Ponadto wszystko jest przypisane pod nasze konto założone przez e-maila. To chyba plus nr 1, bo gdy zmienimy telefon wszystkie dane pojawią się po zalogowaniu na nasze konto w nowym urządzeniu. 
A Wy z jakich aplikacji korzystacie? 


You May Also Like

13 komentarze

  1. nie wiem co sie stało aplikacja zniknęła potem przez 2 dni nie szlo jej ściagnąć a teraz nie mogę sie do niej zalogować i tym samym utraciłam wszystkie swoje zapiski

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli korzystasz z aplikacji od dłuższego czasu to może będziesz wiedziała dlaczego aplikacja mimo średniej długości cyklu 27 dni wylicza mi okres co 26 dni ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ja też utraciłam dane o ostatniej miesiączce i nie wiem jak odzyskać dane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Gdzie zaznaczyć przyjęcie tabletki "dzień po"?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja korzystałam od roku i jestem w ciąży, także nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta aplikaca Flo jest ładna, ale ma dość mało funkcjonalności, na mnie nie działa. Ja lubię Ovufriend, bardzo rozbudowana, wiarygodna, zaszłam z nią w ciąże mimo skomplikowanych cykli, niestety poroniłam w 9 t.c...Teraz znów robię przegląd aplikacji i wydaje mi się że OvuFriend jest najbardziej spoko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście takie aplikacje wiele ułatwiają, ale uważam, że coś takiego też zdecydowanie powinno prowadzić się w wersji papierowej z własnymi obliczeniami i zapiskami. Wiele kobiet nie radzi sobie ze stworzeniem takie kalendarzyka cyklu i owulacji, więc polecam po takie szczegóły zajrzeć na stronę https://apteline.pl/artykuly/owulacja-jak-ja-obliczyc-kalendarz-owulacji-i-dni-plodnych Tam znajdziecie wszystkie potrzebne informacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Płacę za tą aplikację 15 zł miesięcznie i nie jest tego warta,gdzie napisać o rezygnację?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi po aktualizacji też znikły wszystkie dane wie może ktoś jak je odzyskać?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy da się zaznaczyć ilość stosunków jednego dnia?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki aplikacji zaszłam w coaze juz 2 razy od razu jak tylko wyliczyło mi owulacje, niestety 2ga ciaza zakończyła się poronieniem w 8.6tc obecnie ponownie czekam na pozytywny test woec się okaże czy jest niezawodna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja korzystałam w zeszłym roku, celem było monitorowanie dni płodnych. W grudniu zainstalowałam aplikację, w styczniu byłam już w ciąży :) u mnie idealnie się nadała.

    OdpowiedzUsuń