Pomysły na prezenty dla dzieci.

by - grudnia 05, 2018


Cześć wszystkim!
Ja wiem, wiem, że Mikołajki już jutro, ale...! Może są tu jeszcze takie gagadki jak ja, które nie mają kupionych wszystkich prezentów świątecznych? Musicie wiedzieć, że nie jestem dobra w kupowaniu prezentów, ale mimo wszystko bardzo lubię to robić. Pomyślałam,  że napiszę Wam małą listę prezentów dla najmłodszych. Coś tam jako matka dwójki maluchów wiem. Sami pewnie wiecie, że wybór w sklepach jest ogromny, a tym bardziej przed świętami, ale na co zwracać większą uwagę, co się przyda bardziej rodzicom, a co spodoba się dzieciom?


Zacznę od ubranek, moim zdaniem jeden z tych prezentów, który na pewno się przyda i nie będzie leżeć w kącie. Ale nie jest z nim tak łatwo. Nie wystarczy dowiedzieć się jaki rozmiar nosi maluch, bo nie każdy ma taki sam gust jak my, dlatego dobrym rozwiązaniem w tej sytuacji jest bon na zakupy. Mama idzie i wybiera ubranka, które jej odpowiadają. Każdy zadowolony. Oczywiście, włącza się nam wtedy lampka, ile? Tyle, na ile Cię stać i uważasz, że to odpowiednia kwota.


Maskotki interaktywne. Nie należą do najtańszych, ale są naprawdę świetne. Są to jedne z tych zabawek w naszym domu, które są cały czas używane. Warto się dowiedzieć czy dziecko nie posiada już takiej, a może mama myśli nad kupnem któreś? Ja osobiście polecam je w stu procentach. Wybór naprawdę jest spory. Nasze serce skradły szczeniaczki uczniaki (wcale nie mamy 3 sztuk, wcale...)

Zabawkami jest ogólnie tak, że ich jest zawsze za dużo i rodzice ich nie chcą za bardzo. Ale są takie, które zawsze skradną serce naszego malucha. Ich ulubieńcy z bajek. Do dziś oglądając filmik, na którym Karola znajduję swoją Mini mam łzy w oczach. Laska tak ją pokochała, że jest z nią 24/7. Nie pytajcie co, by się stało, gdyby ją zgubiła...

Komplet pościeli. Jej również nigdy mało. Każdej mamie zawsze się przyda kolejny komplet.  Nie jest to prezent tylko dla najmłodszych. Starszaki są również z niej zadowoleni. Rok temu mój brat dostał od nas pościel z Barceloną, której mój mąż do tej pory mu zazdrości. 

Biżuteria. Mały skromny drobiazg jest również fajnym pomysłem. Ale tu też uważamy. Nie każda mama chce by jej maluch od małego nosił biżuterię. Tu podstawą jest rozmowa z rodzicami dziecka, czy sobie życzą tego typu prezenty.


A może akcesoria do pokoju malucha? Nie mówię tu tylko o najmłodszych, ale i dla starszaków. Często rodzice myślą o zakupie jakieś pułki czy innego drobiazgu, który się przyda, ale zawsze zapominają go kupić.  Sławne już baseny z piłkami, czy też tipi. Jest tego naprawdę sporo.

Książki. Ich nigdy za mało! Dla każdego wieku idealne.

Gry planszowe. Czy Wy też pamiętacie te czasy, gdy siadało się całymi rodzinami do chińczyka? Warto dbać o ten czas.

Jeżeli chodzi o starsze dzieci. To na pewno najbardziej popularne są wszelkiego rodzaju gry na pc czy konsole. Nasze starsze maluchy szaleją za youtuberami, więc książka ulubionego youtubera czy bluza jest świetnym prezentem. 

Elektronika. Dla niejednego dziecka nowy smartphone to teraz spełnienie marzeń. 

Jakie Wy macie pomysły na prezenty dla najmłodszych i tych starszych? Chętnie zapoznam się z Waszymi pomysłami. Może, któreś wykorzystam. Kilku maluchów czeka na prezenty od nas. Nasze córki w tym roku dostaną kuchnię drewnianą do nowego pokoju. Na Mikołajki dostają zestawy kuchenne, które przydadzą się do kuchni. 


You May Also Like

6 komentarze

  1. Mąż wymyślił, że kupi córkom trampolinę do ogrodu z exitsport tylko teraz to wiadomo nie będzie stała na dworze tylko w garażu. Tam jest najwięcej miejsca i trampolina się zmieści to i nawet można będzie skakać jak dziewczynki zechcą. Ja im chce do tego dokupić lalki i ubranka. Święta w tym roku są u dziadków, więc można troszkę droższe prezenty kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe propozycje. Ja już prezenty mam pokupowane :) Córka znajdzie pod choinką nowy rowerek, zabawki i grę Nie śmiej się. Była w tym roku grzeczna to rózgi Mikołaj nie przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje :) U mnie dzieci uwielbiają personalizowane prezenty :) Na https://www.fotoprint.pl/ możecie zamówić m.in puzzle, koszuli, kubki czy poduszki ze zdjęciem :)

    Polecam takie ciekawe i unikalne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba właśnie dzieci są najczęstszymi odbiorcami prezentów i wydaje mi się, że ona zawsze na nie czekają. Mi spodobało się również to co przeczytałem na stronie https://zamowprezent.pl/pomysly-na-prezent-na-dzien-dziecka i już wiem bez problemów co można kupić dziecku na dzień dziecka.

    OdpowiedzUsuń