Bebetto Rainbow spacerówka - gadżety rodzica

by - czerwca 25, 2018


Cześć wszystkim!
Znów przychodzę z postem - refleksją. Żegnamy się na dniach ze spacerówką Karoli, dlatego postanowiłam odświeżyć post o jej wyborze.
Karola kończy w sobotę dwa latka i dla mnie to czas, kiedy dziecko żegna się kilkoma rzeczami. Pampersa pożegnaliśmy, butelkę żegnamy powoli to czas na wózek. Z którego tak naprawdę Karolina zaczęła rezygnować wraz z narodzinami siostry. Głównie korzystamy z dostawki, ale większość spacerów spędza na nogach.
Ale wracamy do tematu! z dziś Każdy z rodziców staje przed wyborem kupna wózka czy to zestaw 3w1, bądź 2w1 bądź sama gondola, która osobiście bardzo polecam. My kupiliśmy Karolinie najpierw używaną gondole, z której byłam bardzo zadowolona. Jedynym jej minusem był brak możliwości skrętnych przednich kół. Karola siedziała bardzo szybko, gdy miała 4 miesiące, więc i szybko musieliśmy się pożegnać z gondolą. Poszukiwania jej zaczęłam wtedy od przejrzenia rankingów najlepszych wózków roku 2016. Na pierwszych miejscach w tych listach pojawiły się trzy wózki, takie jak:

  1. Wózek spacerowy Zapp Xtra 2 Blue Base 
  2. Wózek spacerowy Bebetto Nico S-Line
  3. Wózek spacerowy Bertoni Lorelli LORE S 300
Pierwsze co zrobiłam spojrzałam na nie wizualnie. Tak, ma u mnie to wielki wpływ. Najbardziej spodobał mi się Bebetto. Popatrzyłam na ceny. I tu było już różnie. Bo od 1300 zł do 400 zł. Ok, przeznaczyłam tysiąc na spacerówkę, więc mieszczą się. Czas przyszedł przemyśleć co chcę by posiadał nasz wymarzony wózek, który ma nam posłużyć przez kilka lat.
Ja szukałam samej spacerówki, więc z tego miała składać się moja baza.
Typ siedziska? Koniecznie rozkładany do pozycji leżącej. 
Co więcej?
  • amortyzacja, 
  • zdejmowana tapicerka, 
  • regulowany podnóżek,
  • duży kosz na zakupy.
Przydałby się również dodatkowe akcesoria takie jak:
  • torba do wózka,
  • folia przeciwdeszczowa,
  • moskitiera,
  • osłona na nóżki.
Odwiedziłam stronę producenta, gdzie przeczytałam opisy wózków Bebetto, które przypadły mi najbardziej do gustu. 

Obydwa modele urzekły mnie takimi cechami jak:

  • miękkie zawieszenie na sprężynach;
  • hamulec blokujący jednocześnie dwa tylne koła;
  • łatwy i szybki system składania ramy wózka;
  • obrotowe przednie koła wyposażone w systemy pamięci kierunku DMS oraz absorpcji wstrząsów SAS;
  • pompowane koła przednie i tylne z możliwością blokady;
  • siedzisko spacerówki odpowiednie dla dziecka od 6 miesiąca życia;
  • elementy tapicerki chroniące pociechy przed wpływem negatywnego promieniowania UV;
  • przedłużana budka 
Postanowiłam odwiedzić sklep, w którym dostępne są oba modele obok siebie i będę mogła je porównać. Od początku nie zależało nam na przekładanym siedzisku - a tym głównie różnią się oba modele. W sklepie, do którego pojechaliśmy miałam możliwość porównania wszystkich modeli Bebetto oraz innych firm. W pierwszej kolejności obejrzałam wszystkie wózki. Nadal podobał mi się najbardziej Bebetto. Posadziłam, więc córkę, by sprawdzić jak się czuje. W jednym i drugim nie było żadnego problemu. Porównując modele zauważyłam jedynie, że Nico ma mniejszy kosz na zakupy. Dlatego ostatecznie zdecydowaliśmy się na Rainbow.
Wózek aktualnie ma 1,5 roku i nigdy nie mieliśmy z nim żadnych problemów. Wózki Bebetto mają jeden wielki minus - waga. Sam rainbow waży 13kg. Dodajmy do tego dziecko i całkiem niezłe kilogramy nosimy. Sama firma i wózki mają bardzo dobre opinie na forach. Ostatnio zauważam coraz większą popularność na polskich chodnikach modeli bebetto. 
Wiadomo każdy z Was kieruje się swoim wyborem. Zróbcie sobie listę rzeczy, które musi posiadać Wasz wózek i nią się kierujcie. Nawet zajrzyjcie na allegro i tam odhaczając parametry, zróbcie sobie wstępną selekcje wózków i z niej wybierzcie najlepszy dla Was. 
Od siebie dodam Wam, że Karina ma również wózek tej firmy. Bebetto Torino 3w1, ale jego recenzja kiedy indziej. 
Mogę Wam polecić kilka modeli wózków typu 2w1 tejże firmy takich jak :


Modeli jest naprawdę sporo. Na pewno wybierzcie coś dla siebie. 
Post może wygląda na sponsorowany, ale na pewno takim nie jest, a jedynie pokazuje moje odczucia. Jest to produkt polski, a my lubimy swoje, prawda?

You May Also Like

1 komentarze

  1. Witam.Czy na dlugo sprawdzil sie ten wozek?Szukam wygodnejmspacwrowki dla córki.La echce takiego na dluzej.Mamy juz jedna i robi sie za mala a corka ma 1,5 roku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń