Kobiecy kącik - Semilac Base/Top 2w1

by - czerwca 05, 2018


Cześć wszystkim!
Wykonując wczoraj paznokcie hybrydowe wpadłam na pomysł, by zrecenzowania Wam bazy od semilaca. Skoro zużyłam całą to warto o niej wspomnieć, prawda?
Musicie wiedzieć na wstępie, że żadna ze mnie kosmetyczka. Okej, byłam na kursie z tej dziedziny, ale kurs ten pozostawiał wiele do życzenia. Poznałam tam chociaż bardzo dobrze teorie, z której korzystam do tej pory. Jakieś dwa lata temu zaczęłam w zaciszu domowym robić sobie hybrydy oraz żele. Przeszłam przez kilka baz z różnym skutkiem. Nieraz były takie, które kochałam od pierwszego nałożenia a innym razem rzucałam epitetami na prawo i lewo. Aż siostra zakupiła właśnie semilaca. Tak wiem, firma ta ma różna opinie. Ostatnim czasem bardzo nie pochlebna, ale spróbowałam.
Nasz wybór to Semilac Base/Top 2w1. Jednak ja wykorzystywałam ją jako bazę. Jest ona rozwiązanie dla wygodnych oraz oszczędnych. Baza i top w jednym nie wymaga stosowania dwóch odrębnych produktów, zastępując je jednym. Jako baza, zachowuje się bardzo dobrze. Jest średnio gęsta, kolor rozprowadza się ładnie i bez problemów. Jako top całkiem nieźle. Choć dla mnie daje za słaby połysk. Producent informuje nas, że trwałość tego lakieru to 14 dni, więc w przypadku bardziej tłustej płytki może wymagać zmiany nieco szybciej. To dobry pomysł dla osób, które chcą na początek zaoszczędzić i wybrać jeden uniwersalny produkt. Ja swoje paznokcie zmieniam co dwa tygodnie i trzymają się świetnie. Nadmienię, że w ostatnim czasie robię sobie głównie paznokcie żelowe. Mamie, której robiłam hybrydy z tą bazą trzymały się nawet do miesiąca. Od siebie dodam, że jest dla mnie za delikatna. Nałożona sama na płytkę paznokcia nie utrzyma go w nienaruszonym stanie za długo. Choć potrafiłam chodzić z sama baza tydzień i nie było tragedii. Pod żelem czy hybrydą zachowuje się bardzo dobrze. Tym razem spróbuję nowości w postaci bazy samopoziomującej Semilac Extend Base. Znacie ją już? Chętnie posłucham opinii. 

You May Also Like

0 komentarze