VSCO Cam - Aplikacja do edycji zdjęć

by - października 17, 2018


Cześć! 
Dziś przychodzę do Was z bardzo sławną aplikacją do edytowania zdjęć. A nie wiem czy wiecie, ale bardzo lubię bawić się zdjęciami. Testuje bardzo dużo aplikacji i tylko niektóre zasługują na to by zostały ze mną na dłużej. Niestety jestem bardzo wymagająca w tej kwestii. VSCO jest ze mną już kilku lat. Używa jej bardzo dużo osób i w sumie ja również trafiłam na nią z czyjegoś polecenia. Nie tylko osoby, które "wiedzą jak obrabiać fotografie" ale również totalni amatorzy chociażby instagrama. (wpadajcie koniecznie na naszego Zimnego!) No ale, do setna Kaśka. 

VSCO Cam to nic innego jak edytor do zdjęć na telefon. Dostępny na iOS oraz Android. Domyślnie dostajemy spory wybór  filtrów za darmo. Oczywiście, jest opcja kupna innych zestawów. Ale powiem Wam szczerze, że te darmowe spokojnie Wam wystarczą. Ja w sumie korzystam tylko z nich. Chociaż myślałam nieraz nad tymi płatnymi, bo kosztują parę złotych. 
Prócz filtrów znajdziemy inne potrzebne funkcje. Tak naprawdę ta aplikacja wystarczy nam w zupełności do prostego ulepszenia fotografii.

Jak poruszać się po aplikacji?
Po pierwsze załóż konto. Aplikacja tego wymaga. 
Feed - pokaże nam polecone prace innych użytkowników. Powiem Wam, że bardzo lubię tam zaglądać. Czasem jestem w szoku widząc co tworzą. 
Discover - chyba wiadomo, odkrywamy innych użytkowników i podziwiamy ich pracę. Ostatnio pokazały się tam również editoriale - warto obejrzeć i poduczyć się troszkę. 
Studio - to nasze miejsce. To tu dodajemy nasze zdjęcie z galerii bądź robimy bezpośrednio z aplikacji. Tu uruchamiają nam się dwie opcję edycji. 1 - sam filtr. 2 - dodatkowe opcje takie jak: jasność, kontrast, przycięcie zdjęcia, gradient i wiele innych. 
Profile - tu możemy prowadzić swój profil. Kto wie, może kiedyś Wasz pojawi się w poleconych? 

Więcej chyba Wam dodać nie mam zbytnio co, bo musicie sami zainstalować aplikację i próbować się w niej bawić. Nakładać filtry, dodawać efekty przesuwając suwakiem. Albo pokochacie się, albo znienawidzicie. Chyba nie ma nic pośrodku. Wiem, że wiele osób wykorzystuje aplikację tylko do filtrów, ja za to bardzo lubię opcję jasności i kontrastu. Wielkim plusem jest również opcja kopiowania edycji i przenoszenia jej na inną fotografie. Bardzo przydatna opcja dla osób, które prowadzą np Instagramy  w konkretnych kolorach.
Znaliście tą aplikację?


You May Also Like

0 komentarze