Butelka Twistshake - gadżety rodzica.

by - marca 05, 2018

Cześć rodzice!
Tak, dziś głównie post dla rodziców. Ale myślę, że dla cioć i wujków może być również fajnym pomysłem na prezent dla najmłodszych. Chciałam dziś podzielić się z Wami moją opinią na temat butelek szwedzkiej firmy Twistshake. Korzystamy z nich już ponad rok! Są to zdecydowanie najsławniejsze butelki na Instagramie. Pewnie nieraz spotkaliście się z nimi u innych mam i zastanawialiście się co w nich takiego nadzwyczajnego, że wszyscy je mają. Ja swoją pierwszą zamówiłam ponad rok temu, gdy Karola przechodziła z piersi na mleko modyfikowane. Zamówiłam miętową 330ml oraz jakąś zwykła z innej firmy. Nie wiedziałam, która przypadnie jej do gustu, a w szczególności smoczek. Szybko się jednak przekonaliśmy, że to ta kolorowa jest nr 1. Wydaje mi się właśnie, że to jest główny plus tych butelek. Dzieci w końcu lubią kolory. 
Dlaczego właśnie butelka firmy Twistshake? 
  • Ma prosty kształt i posiada szeroki otwór szyjki – co pozwala bez problemu idealnie ją myć. Mamy, które korzystały z butelek, które mają różnego rodzaju kształty dobrze wiedzą jak trudno wymyć taką butelkę. 
  • Posiada sitko, które pomaga w rozrobieniu mleka modyfikowanego, kaszki a także zapobiegnie przedostaniu się grudek do smoczka – hamuje jego zatkanie się. Dla nas od pewnego czasu to największy plus. Karolina je tylko kaszki, a ich wcale tak prosto nie rozrabia się. Tak mam pewność, że je napój idealnie rozdrobniony. 
  • Smoczek – antykolkowy, miękki, wykonany z wysokiej jakości silikonu.  Kształtem przypomina brodawkę, dzięki temu ułatwia płynne przejście z karmienia piersią na karmienie butelką. Pewnie dlatego też Karola tak polubiła się z tą butelką. Wcześniejsze próby z innymi markami kończyły się płaczem. Producent informuje nas na swojej stronie, że butelka ta świetnie sprawdzi się z połączeniem tak zwanym mieszanym – czyli na przemian pierś i butelka. Jest również kilka możliwości wyboru smoczka od rozmiaru po prędkość przepływu. 
  • Pojemnik na mleko lub przekąski – w komplecie, o pojemności 100 ml. Pojemniki można dokupić i przygotować sobie porcje mieszanek na cały dzień. Świetna sprawa! Zawsze miałam problem w co zapakować mleko, bo przecież nie wezmę wielkiego pudełka. A tu wrzucam pojemniki do torebki i problem z głowy. 
  • Kolory – są piękne, nie wiedziałam, na którą się zdecydować. Uważam, że to jest jeden z największych plusów tego produktu. Dzieci kochają te butelki za to, że są właśnie takie inne. Prawie jak zabawki. Mamy aktualnie 3 kolory, ale wciąż mi mało. 
  • 3 rodzaje pojemność: 180 ml (rozmiar S – od pierwszych dni życia) , 260 ml (rozmiar M – od 2 miesiąca życia), 330 ml (rozmiar L – od 4 miesiąca życia) . Butelka, więc może być z nami od pierwszych dni życia. 
  • BPA-, BPS-och BPF-free - Bezpieczny dla dziecka i dla ciebie. 
  • Anti-colic valve - unikalny system Twistshake zmniejsza kolkę niemowlęcia. Nie sprawdziłam, więc nie powiem Wam z własnego doświadczenia czy działa. 
  • Cena jest ostatnim, ale najlepszym z atutów. Rozmiar s możemy dostać od 14 zł. 
Gdzie kupimy? Najprościej na stronie producenta – www.twistshake.com znajdziecie tam również inne produkty tej firmy oraz bardzo fajne pakiety. Można również dostać je w salonach Empiku.

You May Also Like

0 komentarze