Empikfoto - gdzie najlepiej wywołać zdjęcia?

by - lutego 05, 2018


Cześć!

Często spotykam się z pytaniami na forach internetowych o to gdzie przechowujemy zdjęcia, bądź gdzie najlepiej wywołać wspomnienia zapisane na fotografii. Ja całkiem przypadkiem wpadłam na portal empikfoto. Korzystam z ich usług kolejny rok i nadal jestem tak samo z nich zadowolona jak na początku.

Na stronie dostępnych jest kilka form wydruku zdjęć oraz standardowe odbitki. Przykład kilku macie niżej, jak widać nie są to tylko standardowe rozmiary, a jakość jest jak najbardziej na plus. 



Ostatnio z okazji dnia babci i dziadka skusiłam się na opcję kalendarza. Powiem Wam szczerze, że tak mi się spodobał, że czekam na drugi, który zawiśnie w naszej kuchni. Do naszego wykorzystałam inny dostępny szablon. Jak zobaczycie na screenach szablonów jest bardzo dużo do wyboru. Ponadto możemy stworzyć własne projekty, bądź dostosować dostępne szablony pod nas. 



Kolejna z opcji do wyboru to foto książka, która skradła moje serce. Mam na razie trzy. Pierwsza z chrztu świętego Karoliny, druga to jej pierwszy rok zycia a trzecia to nasz ślub cywilny. Postanowiłam robić tak co roku dziewczyną. Każda będzie miała na pamiątkę foto książkę z każdego roku swojego życia. Przyjemniejsza forma albumu na zdjęcia. 




Niedługo będę robić pamiątkową z chrztu świętego Kariny oraz z okresu od roku do dwóch lat Karoli. Chcecie zobaczyć jak wyjdą? 

Są jeszcze inne opcje, z których nie korzystałam. Takie jak: foto obraz, foto kubek, foto poduszka, foto panel, foto puzzle czy foto pokrowiec. Czekam na zdjęcie naszej całej czwórki i wtedy zamówienie foto obraz. Mam nadzieję, że będę również tak zadowolona jak z wcześniejszych zakupów. 

Jeśli chodzi o dostawę - jeżeli macie Empik u siebie to za darmo odbieracie u nich i ponosicie jedynie koszt zamówienia. Druga opcja, z której korzystam częściej to kurier. Zazwyczaj jest to kurier UPS. Stała opłata 12 zł. Jeżeli jednak zamówienie jest powyżej kwoty 150 zł dostawa darmowa. Czas realizacji zamówienia to tydzień. Ja zazwyczaj po 5 dniach mam towar u siebie. 

Wszystko edytujecie na ich stronie w bardzo prosty sposób, zresztą widzieliście to wyżej. Strona niestety lubi się zacinać co jest ich największym minusem.

Często mają bardzo fajne promocje, gdzie foto książkę można zamówić za 29,99zl czy odbitki za 15gr. Myślę, że warto wiedzieć o tego typu opcjach. Fajna sprawa na prezent, czy dla nas samych na pamiątkę.

Chcecie więcej tego typu stron z których korzystam? 

You May Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wywołuję online na foto4u :) Tutaj https://www.foto4u.pl/cennik-zdjec więcej szczegółów :) Warto zapoznać się z ofertą.

    Szybka i bezproblemowa wysyłka :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń