Kobiecy kącik - baza Indigo Protein Base

by - sierpnia 25, 2018


Cześć!
Jakiś czas temu pisałam Wam o bazie 2w1 od Semilaca, jak wspominałam w tym poście skończyła mi się i czas na nową. Tym razem jednak postawiłam na sławną już baza Protein Base od Indigo. Korzystam z niej już trochę i myślę, że to idealny momenty na moją ocenę. Ale od początku..
Co mówi nam producent? (Link do szczegółów macie tu.)
,,Słabe, miękkie paznokcie nie dają Ci spokoju? Obsypana nagrodami baza Indigo Protein Base raz na zawsze zdejmie Ci z głowy ten problem! Nareszcie można nosić długie paznokcie, które odrastają mocniejsze i nie rozdwajają się! Rewolucyjna baza Indigo pozwala też na przedłużenie paznokcia lub naprawienie złamanego, a także ukształtowanie idealnej krzywej C, nawet przy wklęsłej płytce." 
Cena? od 33 zł za 5 ml do 66 zł za 13 ml.

 Co do moich paznokci; robię sama w domu (wcześniej korzystałam z profesjonalnych usług oraz miałam małe szkolenie), moje paznokcie rosły od zawsze w zwrotnym tępię 1 mm na 3 miesiące..., nie pękały ale za to ja miałam problem z obgryzaniem ich, były zawsze miękkie i słabe. Po bazie nagle mam spory odrost po 2 tygodniach, paznokcie rosną twarde i nie pękają. Co najważniejsze sama stylizacja trzyma się bez problemu całe 2 tygodnie i pewnie dłużej też by się trzymały bez problemu.

Co z nakładaniem? Baza jest baaaardzo gęsta, takie trochę porównanie mam jej do bardzo rzadkiego żelu budującego. Nakłada się bez problemu. Z tego co wiem, to najlepiej ją `wcierać` w płytkę i w taki właśnie sposób ja ją nakładam. Baza się nie rozlewa. No chyba, że nałożymy jej za dużo. Ja stosuję jedną warstwę bazy i na to kładę różnie żel budujący czy też samą hybrydę. Nie ma koloru. Wiem, że można nią budować bez problemu krzywą C oraz przedłużać paznokcie o kilka mm. Jedną z większych plusów dla mnie jest fakt, że świetnie trzyma cyrkonie. Kiedyś czytałam, że manikiurzystki na nią przyklejają właśnie ozdoby, postanowiłam to sprawdzić, a że kocham cyrkonie, to no.. Trzymają się jak mur beton!
Wady, które można w niej znaleźć to cena oraz jej wydajność. Gęste produkty z tym się jednak wiążą.


Myślę, że ja zostanę z nią na długo, a Wy jakich baz używacie?

You May Also Like

0 komentarze